With You, Friends (Long Drive) (from Scary Monsters and Nice Sprites of Skrillex)

Skrillex のアルバム『Scary Monsters and Nice Sprites』の6曲目『With You, Friends (Long Drive)』の和訳。



6. With You, Friends (Long Drive)

We fell in love
Get, get
We fell in love
Get

私たちは恋に落ちた
得た、手に入れた
私たちは恋に落ちた
手に入れた

We fell in love
Get, get, get
(All my love)
We fell in love

私たちは恋に落ちた
得た、手にした、手に入れた
(私の愛の全て)
私たちは恋に落ちた

We fell in love
We fell in love
We fell in love
(All my love)
We fell in love

私たちは恋に落ちた
私たちは恋に落ちた
私たちは恋に落ちた
(私の愛の全て)
私たちは恋に落ちた

We fell in love with gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (You, you, you)
All I love, all my love (All my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

We fell in love with gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (You, you, you)
All I love, all my love (All my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

We fell in love with gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (You, you, you)
All I love, all my love (All my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

Love-love-gra-gra
For you...
All my love, all my love, all my love
Really really miss you
You...

愛しくて…
あなたのために
私の愛は全部、私の愛の全て、愛の全部
本当に、あなたに会いたくて
あなたに…

(All my love)

………

(All my love)

………

(All my love)

………

(All my love)

………
(All my love)

………

You, you, you

………

You, you, you

………

We fell in love with gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (you, you, you)
All I love, all my love (all my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

We fell in love with our gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (you, you, you)
All I love, all my love (all my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

We fell in love with our gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (you, you, you)
All I love, all my love (all my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

We fell in love with our gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (you, you, you)
All I love, all my love (all my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

………

(All my love)

………

(All my love)

………

We fell in love with our gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (you, you, you)
All I love, all my love (all my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

We fell in love with our gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (you, you, you)
All I love, all my love (all my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

We fell in love with our gravity
And I really really miss you
Oh, I love you (you, you, you)
All I love, all my love (all my love)

私たちは恋に落ちた、真剣に
私は本当に、本当に、あなたに会いたくて
そう、あなたを愛していて(あなたを、あなたを、あなたを)
全てが愛しくて、私の愛は全部(私の愛の全て)

Bye bye, that's all bye
Thank you, like you, love you
See ya next time, bye miss you

バイバイ、これで全部だよ
ありがとう、好き、愛してる
また会おうね、さよなら寂しいよ

愛を語る?

あからさまに恋人への愛を語った歌詞のように見えるが、曲名には「Friends」と友達を参照している。さらに言えば、曲の副題の「Long Drive」は、どう考えても長距離ドライブ以外になく、歌詞とのつながりはわからない。つまりはお手上げである。


関連情報

曲名 With You, Friends (Long Drive)
アルバム名 Scary Monsters and Nice Sprites
アーティスト名 Skrillex
発表 2010/10/22
評価 ★★★★★
作詞作曲者 Sonny Moore
著作権 KOBALT MUSIC PUBLISHING LTD.


関連リンク

Amazonへのリンク

iTunesへのリンク


記事へのリンク

Scary Monsters and Nice Sprites
Skrillex
  1. Rock n' Roll (Will Take You to the Mountain)
  2. Scary Monsters and Nice Sprites
  3. Kill Everybody
  4. All I Ask of You (feat. Penny)
  5. Scatta (feat. Foreign Beggars and Bare Noize)
  6. With You, Friends (Long Drive)
  7. Scary Monsters and Nice Sprites (Noisia Remix)
  8. Scary Monsters and Nice Sprites (Zedd Remix)
  9. Kill EVERYBODY (Bare Noize Remix)
スポンサーリンク
スポンサーリンク